Sofie

Galet bra party igår med jobbet, började på kontoret vid 4-tiden där det korkades upp vin för att sedan åka till Parken där det var tre-rätters middag och party all night long! Sjukt skööna människor allihop!

Av någon konstig anledning vaknade jag pigg som en pelikan vid 10-tiden imorse.. och så det blev en mysig dag på stan med Johanna:)

Nu ska jag strax förbereda mig för lite middag för mami som fyllt år i veckan sen får vi se hur denna kväll slutar? Kan bli rätt spontant i guess. Vad säger ni?

Ps. Jag älskar mitt jobb, på tisdag bär det av till Göteborg för att delta på båt-mässan och partaja med några samarbetsleverantörer till oss, kommer hem på torsdag eller fredag nån gång och till helgen så far jag Lina och Jessica o hälsar på våran Linda i karlstad!
HAPPY!

Puss o kram på er gullisar<3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0