Sara - Plugga?

Har precis av njutit en good lunch! Eller? Jo, men inte så värst avancerad: Kycklingnudelsoppa, två knäckebröd med skinka och gurka och thé. Nu ska jag ta en snickers som efterrätt hah!

Borde plugga men känner mer för att bara däcka i soffan framför tvn... :/ Tänkte ringa Nicole också och fråga när hon hade tänkt att sy till lite kläder, för då tänkte jag passa på att få hjälp att sy in 2 par jeans!
Fan, jag vill inte ha prov! Jag klarar inte av att ha skriftliga prov, får sån jävla prestationsångest så att jag glömmer av typ allt... Aja, bättre att vara väl förberädd så det är väl bara att börja! Först snickersen :D


Hoppas att alla mår bra :) Saknar er!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0