Sara

Nej Lina, du är verkligen inte ensam om att inte ha pengar kvar.. Jag var tvungen att ringa mamma när jag slutade skolan idag för att be henne föra över pengar till mitt konto så att jag skulle kunna ta mig hem!! Märkte i spärren i morse att mitt kort gått ut, som tur var hade jag en stämpel kvar på min remsa! Men hem skulle jag ju inte kunna ta mig. Men snäll som min mamma är förde hon över some money! Nu är jag bara skyldig henne 1700.. Fan, hatar att vara skyldig folk pengar.. :/

Aja, nu har jag tagit fram block o penna och mina Strindberg-papper, nu blire plugga av!!




PUSS

 


Vad önskas?
Postat av: Lina

nej, vad jobbigt!! men som tur va har du ju en snäll mamma! =) jaja de lättar iaf att inte vara själv i penga fällan.. fick ju lönen när jag va i sälen.. tänkte väl inte riktigt på att de va tre veckor kvar sen ;) haha

2011-02-16 @ 18:56:49
Postat av: Sara

haha! nee.. och jag har glatt shoppat skor plattång tv o grejer! förstår verkligen inte hur man tänker ibland.. ;(

2011-02-16 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0