Lina här.

undrar hur alla har de? lite dåligt uppdaterat.. och sen har jag ju inte träffat gänget på ca 3-4 veckor de är ju skamm!

vilket fall så har jag tagit mig an att träna igen efter 3 veckor, OMG jag kan icke gå idag. Ni vet jag försöker typ gå med armarna.. kastar mig fram. Är inte helt kry i förkylningen men hoppas de släpper nu snart!

En sak till. Hatar att plugga engelska! Jag vill liksom slå min lärare igenom datorn. Lämnade in en uppgift igår om att skriva en artikel.. jag skrev om miljön.. Och han tyckte de inte va en artikel. Men wtf är jag journalist? nää har jkag nånsin fått lära mig att skriva en artikel pä ett korekt sätt?? nää och absolut inte i engelskan.. ska man inte lära sig språket?? kanske missuppfattat de? 

Jag är grymt sugen på en utgång till helgen!! Känns som jag varit borta för länge.. men kanske inte bara jag som inte har ett korvöre kvar denna månad..? Vi kan väl iaf försöka ses??

Ha en fin onsdag.. nu är de veckans vändpunkt ;)

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0