IDA

Haha. Satt och kollade på skummaste filmen med mamma nyss. Enda trevliga var Elijah Wood, och hans pojkaktiga look och uppnäsa brukar inte göra jacks shit för mig i andra fall. Så bara det att jag satt och dreglade över honom säger ETT OCH ANNAT om filminnehållet. Hur som helst var det en normalstor tjej med och hennes tuttar var lixom enorma. Så var det en sexscen med henne och Elijah. Tycker fortfarande det är lite jobbigt och se sånt med mamma och pappa, inte helt bekvämt, så man börjar ju alltid babbla och skoja och såga scenen. Så kom ett helt otippat samtal: Mamma: Jaa... jag sitter bara och undrar om dom är äkta vara! Jag: ???... Ptja jag tror nästan det, hon är ju normalstor.. Eller jag vene? (Kommer upp en närbild på hennes bröst) Jag: Aa shit dom va äkta! Mamma: Hmmm, KUL för henne! Jag: Mjaa men dom va rätt hängiga ändå?! Mamma: Jaa det kändes ju lite rättvisare fördelat!! Hahaha... Ibland är min mamma lixom SKÖN. Who knew =) Ha en wonderful helg darlings <3<3<3

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0