Sofie

Om jag gillar allt som har med Julstök o göra? Musik, pysslet, bakning.. Love it!  

Här är hemmagjorda pepparkakshuset, lite granar, lussebullar, pepparkakshjärtan, julkort, kanelljus mm.


Observera granarna, den gröna är av marsipan och den bruna pepparkaksdeg, coolt va?


Måste även visa min julklapp till bror, snyggaste väskan!! Hittades hos Sjöhästen idag på Julmarknaden i Sigtuna, lika mysigt som alltid var det där!

Oskar Bergström, av linnepressening.


O så slutligen bara lite goda middagar från veckan eftersom jag älskar mat;

Örtfylld knaperstekt kyckling m gräddstuvad surkål o salami

Pestofylld tortellini m bacon o mozzarella i tomatsås


Vad önskas?
Postat av: Ida

haha men guuud va fint, jag e alldeles imponerad. Snacka om master piece by bakning! Du får komma å pynta mitt hem anytime dear ;D Får julstämning bara av å kolla, dröjer kvar å myser lite =) Fina bilder kameran tar ockspå!!!!



puss å käärlek

2011-12-12 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0