Sara

Det gick superbra igår på föreställningen!!! Barnen var helt uppslukade av vår saga och sa att det var det bästa dom hade sett, grymt kul att höra :)

Nu däremot är jag helt slut. Avbokade ridningen igår för att jag var så jävulskt trött och ikväll kommer jag inte röra mig många knop, plus att det är jobb imorn, inte helt ok :/ Nu är jag sådär less igen på det där stället. Finns inget att se fram emot på jobbet... Bara en jobbig sak som måste göras. Tror att jag kommer säga upp mig efter sommaren, då har jag jobbat där i fyra år och det är redan typ två år för mycket! Hellre sitter jag på ICA och scannar varor på ett rullband typ.

Men något att se fram emot är imorn kväll :) för då blir det glöggmys hemma hos Fia, längtar! Får inte glömma att ta med egen glögg, den alkoholfria ;) haha, gillar vekligen inte den andra! Och sen får vi se vart kvällen tar oss :)

Nu ska jag äta, hoppas ni har haft en bra vecka! PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0