Sara

Skön dag idag!

Började med sånglektion med genomdrag. Efteråt fick en och en lite hjälp med vad man behöver ha hjälp med. Så tallektionen blev inte så lång, typ en halvtimma, kändes rätt skönt :) När lektionerna var över så stannade jag kvar och övade på min solosång, gick bra! När jag tänkte röra mig hemåt fastnade jag och kollade på tvåornas genomdrag inför imorgon kväll när dom ska lyrikafton i kyrkan, sådär som vi hade innan sommaren. Efter det var det bara att pallra sig hem för att äta lunch, sen slocknade jag... Vaknade vid sex när mamma kom hem. Plingade till pappsen och då bjöd han över mig på middag, så han och Karin kom och plockade upp mig. Efter god mat och ficka och trevligt sällskap tog jag bussen hem igen. Städade mitt rum och här är jag :)

Imorn blir det barnproduktionslektion och sen på kvällen är det fyrornas slutproduktion. Bara ett halvår kvar nu...




Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0