Sara -

Det gick ju bra! Förmiddagen gick fort och eftermiddagen ännu fortare :) Hoppas på att morgondagens jobbpass (8.30-16) går lika snabbt, för sen blir det lilla julafton hos pappsen! Ska hinna köpa lite saker inför nyår också emellan, som lite dricka o såntdära tjejgrejskrimskramstrams. Gjorde en lista på mobilen hemma hos Stella nu ikväll, tyckte den kändes kort(?), men tror inte att jag har glömt ngt :)

Efter jobbet idag så vart det förbi donken för att införskaffa middag till mig och Stella (glömde den igår...), sen hjälptes vi åt med tvätten, kolla på tv, tog oss en ciggiluring och hade det riktigt mys :) Stannade en halvtimma längre än vad jag brukar, enda till halv elva! Men som jag sa till Stella, hjälper inte om jag går tidigare, båda är vakna till typ halv tolv iaf...

Nu hoppas jag på sömn och att jag inte vaknar förrän imorn när klockan ringer! Puss och Godnatt ♥



Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0