Sara - Våår!

Åh vilken fin dag! Vill bara sitta ute i solen på en parkbänk och läsa en bok! Aaa, fast nej. Nej, jag kanske överdrev lite, men kanske läsa en skvallerblaska och dricka coca-cola :) Ut och springa i skogen eller sitta på en uteservering med en iskall cider och bara snacka en massa strunt med alla er!! Jag har sånna vårkänslor!

Träffade Nicole nu ikväll och båda var sugna på att sätta sig på något fik ute i kvällsolen som faktiskt värmer (?!), men det var stängt dit vi tänkte så vi hamnade inne på ett litet café som var suupermysigt och randome, där dom även sålde inredningsprylar och massageolja :) Kom hem vid nio och det var inte svart ute! Helt fantastiskt :))

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, hoppas vädret blir lika fint heela veckan!
PUSS o Godnatt


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0