IDA

Anledningen till att natten på Strand blev så bra igår kan bara hänvisas till dessa tre faktorer:

Tequila
Att Bejan blev utslängd
Dans på scenen, efter det att Bejan va "utslängd"

Och Johanna, mellantjejen va LOONG GOOONE igår. Damn skulle behövt henne, men tequila har en tendens att jaga bort na' =p

HA EN UNDERBAR DAG ALLA FINA VÄNNER <3<3<3<3<3<3

PS. Sofie vad hände med dej...???? =)


Vad önskas?
Postat av: Sofie

HAHAHA bejjan blev utslängd??? Berätta mer!!

Jaa vafan jag fastna på gondolen fram till typ 2, försökte ringa er när vi gick ut därifrån men fick inge svar? Vart tog ni vägen sen o när o hur kom ni hem? Hoppas ni hade kul iallfall, det låter ju som det ;) haha!

2011-04-16 @ 15:15:01
Postat av: Lina

älskar att hon blev utslängd.. som sagt berätta mer! :D

2011-04-16 @ 17:07:02
Postat av: Johanna

Åh! Jag måste skärpa mig! Mellansvensk kan ju inte slöa hemma framför tv:n, hon måste ju visa sig från sin bästa sida!!

2011-04-17 @ 17:02:46
Postat av: Anonym

Mellansvensk?!! Vad e det för nåt? Skrev ju mellantjejen!!!

2011-04-17 @ 17:04:05
Postat av: ida

hahahahaha Bejan va Bejan helt enkelt ;) vi stig på en scen och dansade hela natten typ.. jahaa sofie, jag visste inte en s va jag hette haha vi får festa ordentligt ihop snart!!



Jaaa Johanna, d e ba ut me sej ;D Mellansvensk?? hahaha

2011-04-18 @ 22:09:48
Postat av: johanna

skrev från iphone,den tar sig friheten att ändra allt möjligt :p

2011-04-18 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0