Fia - Long time ago...

Hej och hå vad det var länge sen jag skrev här.. Har bara varit inne och läst era andras inlägg men inte bidragit med något själv ;)

Hoppas alla har det bra en onsdag som denna! Själv har jag ingen skola idag men har en hel "to do-list" med andra saker som bara måååste göras att beta mig igenom.

Den första punkten var att åka till farbror doktor och kolla vad det är för fel på min mage (får ju så himla ont när jag äter). De trodde att de kanske kan vara magkatarr eller liknande så nu har jag fått tabletter jag ska ta i en månad för att sen tillbaka på återbesök o är det inte bättre då så skulle de börja en utredning för ex. gluten m.m. Hoppas det "bara" är magkatarr och att tabletterna hjälper så jag slipper detta j*vla magont! Men som sagt, en grej på listan avklarad :)

Just nu håller jag på med skolarbete och gör en logotype till ett fiktivt bokförlag. Vi håller på med ett bokprojekt där vi ska göra en slags fälthandbok, men till att börja med så måste vi skapa en visuell identitet för själva förlaget som ska ge ut boken (ex. Bonniers). Är svårt men väldigt kul :) Kanske lägger upp här när jag är klar!

Nää nu blir det fokus ett litet tag sen vidare på listan ;)

Ciao

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0