Dåliguppdatering.se

Så borde kanske våran blogg heta istället? ;p

I alla fulla fall...

Idag har varit en mycket konstig dag, men samtidigt lugn o skön... Carl slutade kan jag ju börja med att säga. Han sa det redan igår till mig och Niklas innan Ingrids föreställning, men då visste vi inte riktigt om det han sa var sant. Men så nu på morgonen i skolan så kom han och vår lärare in i klassrummet och så berättade han att han skulle sluta. Sån jälva konstig känsla i magen! En lättnad, men samtidigt en oro för Carl, vad ska hända med honom nu, kommer han ha någon att prata med, eller kommer hans liv bara bli ännu mera kaos? Ja, många frågor snurrade i hela klassens huvud efter han hade gått. Men alla kände ändå att det faktiskt nog är för klassens bästa!

Resten av förmiddagen rullade på bra i alla fall. Sen åt vi några tjejer från klassen och stannade kvar för att öva på våra koreografier till ballen imorn (baletten). Var så himla kul och det ska bli så roligt att visa upp det imorgon! :D Om någon filmar så kanske jag kan visa er :P Kommer bli tråkigt utan ballen sen... Kommer sakna vår lärare Julia.

Nu har jag precis fixat lite med deklarationen, teleräkningen, förtöver pengar till sofie förlåt att det tog sån tid!! Mamma håller på o laga mat, sen blir det promenad till stallet med Johanna och sen får jag träffa de flesta av er!!! :D Yaii

En gott&blandat dag helt enkelt!  PUSS /Starris

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0