Sara: The imagination fantastic stalker

Ja, som dom flesta vet så har jag haft i läxa i typ tre veckors tid att förfölja en person för att se hur denna rör sig, hur den sitter, står, går, fixar med håret osv.

Första gången vi skulle redovisa läxan hade jag tur, vi gjorde det helt enkelt inte för det fanns ingen tid till den denna lektion. Jag hade ju alltså inte följt efter någon. Och så blev det tisdag, jag träffar stella i vällingby och sen kommer jag ju på att "fan! jag har inte gjort det igen!". Stella och Lina säger åt mig att göra det nu på en gång när jag skulle gå till bussen. Men gör Sara det? Nej.

Lektionen börjar och redovisningarna med det. "Fake it till you make it" tänkte jag då och var bland de första som redovisade, och hur bra gick det inte? Anvisningar;

Gå in i rummet, i rummet finns ett bord, en stol och ett brev (som jag själv placerat), Läs brevet, Relatera till brevet, Gå ut ur rummet. Enkel match. Jag valde att det skulle stå i brevet att jag (Maja som jag hette) kommit in på en vidare utbildning som makeup artist i LA. Jag säger inte ett ord på scenen, men ändå kunde dom se att jag kom hem, tog upp posten, såg att brevet var väntat och att jag blev lycklig när jag läste det och att det verkade som att jag blivit antagen till något, och att jag sprang ut ur rummet för att berätta för första bästa. Precis som jag tänkt!

Carl: Hur kom du på att hon skulle vara makeup artist?
Jag: Jo men hon var så fint/speciellt sminkad och då kom jag på idén :)



Whatch out for Sara "Tha Stalker"


Vad önskas?
Postat av: Lina

haha underbart!!

2010-09-30 @ 17:05:15
Postat av: johanna

alltså man blir bara så glad. punkt.

2010-10-01 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0