Sara - Nyfixad!

Och så blev håret perfekt! :D

Fullspäckad dag, men känns som att jag inte har gjort något!
Började med en lååångdusch innan jag åkte till minomin för att fixa håret. 10.00 var jag där och blev färdig vid 12! Är asnöjd med färg och klipp :D
Sen åkte jag hem för att städa hemma, äta lunch för att sedan åka tillbaka till vällingby för att jobba på dea från 15-18. Därefter gick jag till Åhlens och köpte en hårklämma eftersom jag lovade Lina det (mitt hår går av för jag har alltid toffsen på samma ställe!). Sen raka vägen hem för att äta middag och nu sitter jag här, med min hårklämma i håret och känner mig mycket nöjd! Ska nog tvätta en maskin och städa mitt badrum, ligger smycken, smink och kläder överallt!! Inge kul... :(

Imorn är det skola igen, morgon prat med Sofie och lunch med Nicole antagligen. Sen blire date med Johanna innan stallet och sen blire ridning! 2 fullspäckade dagar i rad, det är faktiskt skönt :)

Om jag hinner så tänkte jag ladda upp lite bilder ikväll :)
PUSS på er!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0