Sara - Livet är en lek!

Hej alla fina människor!

Först vill jag väll säga till stella att jag verkligen är ledsen för din skull! Men hoppas att allt löser sig till det bästa med jobbet ♥ :)

Själv så har jag haft väldigt roligt under mina två första veckor i skolan! Kan nog säga att vi har lekt oss igenom de flesta lektionerna :) Vet att det kommer bli seriösare redan nästa vecka, läxor men det har varit så jälva roligt! Hoppas att det kommer fortsätta kännas bekvämt nu när det börjar på "riktigt"... Nästa vecka ska vi en och en redovisa en vanlig fredagkväll hemma, i en kvart, mim. Min tanke; Shitt, vad gör man?!. Andra uppgiften vi fick var att vi ska förfölja en person och obsevera hur personen rör sig, hur hon går, sitter, dricker, röker?, osv. Sen ska jag "bli" henne och låta min fantasi bestämma vad hon är för person och hennes bakgrund osv. Kan bli spännande!! Speciellt om hon kommer på att jag stalkar henne!! Är ju inte så diskret med sånna dära grejer när man ska vara det, får inte glömma glas ögonen! ;) hahah!

Sen äre förta veckan i oktober som jag ska sjunga :o! Så Johanna, jag hoppas att du står ut att lyssna och hjälpa mig? Jag tror att jag tar If i aint got you.

Just nu är jag ledig och sjuk, så jag kommer inte till stallet ikväll. Men hoppas att alla får en super dag!! PUSS

Vad önskas?
Postat av: johanna

hjärtat! jag lyssnar meer än gärna på dig!!! när ska du sjunga för gruppen? försökte ringa dig igår, men din mobil var avstängd. puss! <3

2010-09-11 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0