Lina.

En hel ledig helg! Underbart.
Måste passa på att fråga! Va fan hände i fredags? jag har inga svar iaf ;D
Eftersom jag deckade hemma hos Nicole så blev de att åka därifrån till Kista för en lunch med mamma.
Mådde faktsikt riktigt bra även fast minnet va suddigt!

Sen bar de av att fika hos mormor och morfar. Moster, morbror och kusin med Viggo va även där. 
Och när kvällen kom bar de in till stan. Dags för käk med mamma brorsan och Madde. (Bullandbear inn). Brorsans vän är kock där så de va bara att välja och vraka om vad man ville ha. Sen blev de provsmakning av öl eftersom dehär stället har miljoner öl sorter från hela världen. Hallonöl den flaskan fick jag. Fint, smakade skit. Men efter några klunkar va hela flaskan slut, konstigt de där att de blir godare ju mer man dricker..

Söndag, åkte ner till lövsta där mickan och daniel + barn va. De va lövsta dagen eller nått sånt. Mysigt. Gick en värsting promenad runt hela lövsta sen blev de hem till paret för lite lunch. Sen va de dags att göra sin plikt. Därefter blev de lite body pump. Helt underbar helg! Nu är jag även ledig i två dagar. Snart blir de att möta upp morfar för lunch och eventuellt klock köp. Hoppas alla mår bra! <3 

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0