Lina

yr i huvudet, kräk färdig, trött och allt är väldigt jobbigt. just s känner ja nu.

Spolade verandan från spy precis. två cm stor köttbitar med ris, inte så mysigt men de får man räkna med en hejdundrande fest!

Ätit pizza och städat, jag är helt slut! Måste till media markt och l
mna in min dator som jag kraschat.. suck.

Men girls, tack så mycket för igår! Helt underbart =) <3

Vad önskas?
Postat av: sara

Tack själv lina!!! Det vart en väldigt bra kväll!! <3

2010-11-01 @ 08:20:22
Postat av: Sofie

Jaa Lina det är dig vi ska tacka! Grym fest verkligen, hade riktigt riktigt skoj!



<3

2010-11-01 @ 08:51:04
Postat av: johanna

ja verkligen! tack lina! idag känner jag mig som mig själv igen :D

2010-11-01 @ 09:10:44
Postat av: Fia

Håller med ovanstående, skitkul kväll! Sen håller jag även med Johannas inlägg innan.. Var typ fortfarande full när jag gick upp på morgonen oxå! Klarade mig ganska bra hela dagen dock men sen på kvällen högg det till o jag mådde typ jätteilla. Men men, kul hade vi iaf ;)

2010-11-01 @ 09:12:39
Postat av: Fia

En sak till... Tanken på den där köttbiten fick precis min frukost att vända sig några gånger i magen. Fy vad äckligt. :S

2010-11-01 @ 09:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0