Lina

Hej girls.

Visst är de trist med hösten. Tränar, äter, sover och jobbar. Jag tycker de är lite små trist.
Utom denna vecka! Då har jag iaf tagit till vara på dagarna.
Har ju självklart jobbat, sovit , tränat och ätit precis som vanligt. Men i tisdags kväll blev de tacos middag hemma hos Stella. (Jag, Sofie, Sara och Idi). Vi snackade väl sönder varandras öron och kom överrens om att om man ses oftare så behöver vi inte uppdatera lika mycket. Så mer spontan middagar!

Sen igår va min lediga dag eftersom jag jobbar på lördag. Spenderade halva dagen och hela kvällen hemma hos Mickan. Mot kvällen när de va middags dags kom även Daniel och Nicole. Bakades Hallon paj och bara myste. Nu känns dehär veckan helt plötsligt lite längre, och jag har fyllt dagarna tlli fullo =)

Nu ska jag snart stänga ner på jobbet och dra till gymmet. Sen ska jag vara gullig mot mamma och baka eftersom hon har tjej middag imorgon. Och så va de Fredag igen. Lön på måndag för den som missade de!?

sen är ju frågan, blir de Garbo i helgen? Ja jo kanske de :P

Ta hand om er! <3

Vad önskas?
Postat av: Sara

vilken häärlig vecka!! MYS :)

2010-10-21 @ 23:01:51
Postat av: Sofie

Ja jo varför inte? ;)

2010-10-22 @ 08:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0