Fia - Hemma igen!

Hej flickor!

Skulle ju ha kommit hem i söndags kväll, men så blev ju inte riktigt fallet... Vi fick kliva på vårt plan, sen fick vi sitta där i 2,5 timme (!) för att sedan gå av igen för att det var tekniskt fel. VI fick ta in på hotell och jag kom alltså inte hem förrän igår kväll. Visst nice med en natt till, men inte med tanke på att jag hade en tenta som väntar här hemma, min hemtenta som de andra har haft 5 dagar på sig att göra har jag alltså idag på mig att försöka reda ut =S Så jag kommer tyvärr inte att kunna vara med ikväll, kommer för den delen att vara helt off hela denna vecka, har salstenta på fredag sen oxå... Shit, det är mycket nu men efter denna vecka bör det lugna ned sig. (hoppas det iaf)

I vilket fall, London var grymt! Hade det jättebra, har varit runt och turistat massor och shoppat och ätit gott! Ochf framförallt bara få vara med varandra, kände mig lite nykär faktiskt :) Han e allt bra fin!

Hoppas det är bra med er tjejer, saknar er!

Lite smakprov på bilder... :)




Buckingham palace


Inte varje dag man står bredvid Johnny Depp ;) (Madame Taussaud)


På Camden Market

Vad önskas?
Postat av: IDA

hahaha OM jag hade vart liiivrädd och aldrig vågat kliva på planet igen! Skööönt att ni kom ghem safe after all, även om lite senare än tänkt!



Ser ut som du gått gjort London ORDENTLIGT kungen, haha. Du vet vad ställena heter å grejer ;D Hördes du ngt med Emelie under tiden? :) <3<3<3

2010-10-19 @ 19:41:35
Postat av: Fia

My queeeen, om jag var livrädd?! Vi åkte samma plan hem sen, fast lagat dåra men ändå! Det har ju varit trasigt liksom =S



Haha japp turistade som aldrig förr! Kändes så konstigt att gå förbi ställen som vi varit på, stefan blev typ trött på mig när jag hela tiden sa: här var jag o ida, Jag och ida gjorde si, jag o ida gjorde så.. ;)



Tyvärr så har jag inte emelies nr på den här telefonen, har typ inga.. :( Har fått låna en telefon av Jill för min e helt paj. Vet faktiskt int om jag har ditt nya nr min drottning, skicka gärna över ett sms så att jag kan spara det igen, har ju bara gamla nummer på simkortet. <3

2010-10-19 @ 20:54:55
Postat av: johanna

sista bilden: annat än en tysk ridponny ;)

2010-10-20 @ 20:38:14
Postat av: Fia

Haha, vadå den e väl lite lik max? ;)

2010-10-21 @ 08:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0