Sara - fint!

Har varit ledig idag, eftersom min lärare i teaterhistoria är sjuk. Ganska skönt faktiskt :) Då får vi längre tid på oss till redovisningen ;p

Så, idag tog jag mig en härlig sovmorgon och kollade på "våra bästa år", blir tyvär inte så mycket av det längre eftersom jag är i skolan då... Sen fick jag ett städryck och har städat resten av dagen :) Skönt för mamma så slipper hon tänka på det! Nu ska jag bara ta det lugnt och skriva färdigt filmmanuset som ska vara klart till fredag, as svårt ju! Gillar inte att skriva själv, men det kanske är bra i alla fall?

Gårdagen var fantistikt rolig och en bra erfarenhet! Men det var mycket väntan och bara stå, och då är det ju inte så kul när alla tjejer har skyhöga klackar på sig ;) 8 gick jag hemifrån och kl 18 kom jag hem och fick ta av mig skorna, så skönt! haha! Men annars var det superkul! Ska absolut söka fler sånna hära grejer, men nästa gång får det inte drabba skolan! Då kanske någon av er vill följa också? :)

Imorn ska jag rida och då ser jag ju dom flesta! Ska bli mysigt, det var ju ett tag sen sist... Skulle vara jättemysigt om vi kunde ses vid typ halv 7 och så kan vi fika också? Bara ett förslag, men som sagt; as mysigt ju! 



Snart är det första advent...

PUSS o KRAM

Vad önskas?
Postat av: Stella

Jajaja, jag vill fika på torsdag innan ridningen :) och jag slutar halv sju så de blir perfekt för mig! Adventsfika, jag kan fixa :)bara jag vet till hur många

2010-11-24 @ 18:48:23
Postat av: Sara

asbra! vi kan ju höras imorn och se om fler vill :) Puss, och tack för ikväll!

2010-11-24 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0