Sara - Bra måndag!

Tycker att det har varit en väldigt skön måndag idag! Gick upp vid 8 som numer är som sovmorgon för mig :) Gjorde mig iordning och hann till och med äta frukost hemma innan jag gick till jobbet. Dagen gick snabbt och jag vet vad jag ska pyssla med imorgon: vika tröjborden! man ser inte vart ena högen slutar och andra börjar, det ser mest ut som ett berg med typ tröjor/byxor... Mötte upp Simon och Chrille efter jobbet och så gick vi och åt. Åkte hem till pappa och tog in posten och nu sitter jag hemma hos mamma igen med en ansiktsmask på mig. :)

Härlig dag helt enkelt! Tänkte ladda upp lite bilder, måste bara tvätta av mig masken först så att ansiktet inte förblir grönt! ;o

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Ja asså jag börjar nästan undra lite över mig själv, man har börjat digga vardagar så himla mycket, visst? De e så härliga på nå vis:)

2010-11-02 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0