Lina

Girls.. nu är de slut med pärlan! Alltså inte slut slut men slut för oss och för mig!
För jag har köpt en ny bil!
Hon jag köpte den av sa att färgen hette tivoli blå, vilket är väldigt roligt och den kallades för Brolle.
Har inte riktigt bestämt mig för Brolle än.. de är ju trots allt hästen :P

De blev en Peugeot 206 och jag är väldigt nöjd. =)


Vad önskas?
Postat av: Sara

faan vad härligt lina!! :D grattis eller vad man säger!

2010-11-25 @ 15:15:10
Postat av: IDA

Haha grattis baaaabe... Du skulle ju lunna döpa den till Bullen? Sok en blandning mellan Brolle/taxi (som du säkerligen kommer få agera ibland/ å lite "pärlan" =D <3

2010-11-25 @ 18:18:14
Postat av: Anonym

Vilken årsmodell?? :) Och vad kostade den?? ;P Pöss

2010-11-25 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0