Stella - ajajaj

Jag vill precis som alla andra passa på att säga tack för den här helgen! Hur mysigt som helst har det varit:)
Mindre roligt var det när jag vaknade i natt och hade så sjukligt ont i magen, kunde inte somna om så jag var vaken från halv fyra och vid sex gick mamma och pappa upp. Pappa skulle in till sjukhuset för att elkonvertera hjärtat eftersom han har hjärtflimmer så mamma tyckte att jag skulle följa med för att kolla magen eftersom den bara krampade... Efter ett tag kom de fram till att jag har magkatarr, inte roligt! Alla saker som de sa kunde vara orsaken till det stämde haha, mycket jobb, ofta lite sömn, alkohol, kaffe, äter oregelbundet mm så nu blir det skärpning på livsstilen, pallar inte ha såhär ont!!
Och nästa helg så får vi äntligen träffa vår Ida, längtar sjukligt mycket, det ska bli underbart!
Ta hand om er nu vänner så hörs och syns vi :)

Vad önskas?
Postat av: Fia

Nämen, gumman! Stackare :( Dags att ändra livsstil!

2010-05-04 @ 11:55:38
Postat av: johanna

men tusseliten då :( skärspning nu då! mer vila, mindre jobb!

2010-05-04 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0