Sofie

Eftersom jag inte fick njuta av någon "bakis/chill-dag" igår då det ju stod jobb på schemat så fick jag ta en sådan dag idag istället, såå skönt! Men satan vad trött jag blev igår mot eftermiddagen, både jag o steiiar somna ute i solen på lunchen, haha! Så idag har jag bara legat ute i solstolen, packat upp lite smått från helgen o nu ska jag gå ner o fixa en god lunch för att lite senare bege mig mot gymmet!

Tänkte höra med alla hur ni har semester? Så jag vet lite vad jag ska önska om på fina hem.. Vill ju självklart vara ledig när ni andra är lediga, så gott som det går iallafall! :)


Tack också för en toppenhelg i Kalmar, en riktigt skojjig tripp! Så himla glad att alla ni kunde följa med, åh jag saknar er redan! <3

Vad önskas?
Postat av: Fia

Jaa, tack för en toppenhelg! Kändes faktiskt som om man varit borta ett tag när jag kom till jobbet imorse!



Se så, upp med bilder från helgen nu ;D

2010-05-03 @ 15:05:11
Postat av: Sofie

JAA bilder bilder bilder!



Dock så har jag inte hittat min kamerasladd än så kan inte få upp nå bilder, men jag har iofs ändå inte de roligaste, har ju bara bilder från dagen efter.. :P

2010-05-03 @ 19:27:33
Postat av: johanna

jaa, guud vad bra vi hade det!!1 garar så mkt när jag tänker på allt :D vi lyckas verkligen alltid!! cred till oss :p

2010-05-03 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0