Sofie

Nuuu har vi verkligen firat in sommaren, riktigt bra kväll igår! Och det bästa var ju förstås att alla VI kunde vara där! :) Fler såna kvällar lär det bli!


Och hurrni, shit. I fredags jobbade jag ju sista dagen på mitt ena jobb och nu har jag även jobbat sista dagen på det andra.. Det känns ju lite konstigt. Vet inte riktigt hur jag känner mer, har ju inte direkt fattat det än, så om ett par dagar när man börjar inse så lär man väl sprängas av känslor! Får hoppas att jag har så fullt upp på nya jobbet då att man inte hinner tänka.

Nu blire snart o kolla kudden, är så satans trött, känns att man missat ett antal sovtimmar denna helg, dum som jag är så började jag städa rummet o rensa garderoben när jag kom hem från jobbet också. Vettefan vart jag fick den energin ifrån, men det känns ju skönt nu iallafall.

Ha det bra alla ni bästa o tack för senast, hörs o ses! Godnattpuss<3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0