Sofie

ÖNSKAR jag kunde skriva här lite oftare men har tamejfan knappt en minut över!  
Hemma från fantastiska London nu iallafall, vi har haft det så grymt bra! Får berätta mer om det när vi ses :)
Och så vill jag ju självklart höra hur ni har haft det här hemma!

Är bara tvungen o visa en liten överblick från shoppingen där nerifrån, som också var så galet bra!



Nu ska jag soooova.. Imorn väntas ännu en dag av jobb för att sedan bege mig in till stan för möte med chefen på nya jobbet! Spännande!

Hoppas ni alla mår bra, AJ vad jag saknar er mina hjärtan<3<3<3


Vad önskas?
Postat av: Sara

saknar dig med! ses snart <3

2010-05-27 @ 17:52:18
Postat av: johanna

såå fint att se dig igen igår! kändes som om man inte setts på jättelänge!! ser även fram emot att se din shopping irl = ser sjukt nice ut :D

2010-05-28 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0