Sofie

GOD MORGON alla solstrålar!

Åh vilken härlig dag det ser ut att bli! Tur att man är ledig, och ännu bättre är det att fler av er är det :) 

Min dag ska garanterat börja med en frukost på baksidan, därefter ska jag på en timmas helkroppsmassage på Face & Body! Efter det är planen en heldag på stan med Lina, Sara och Johanna, men nu är min frågan att eftersom det är så fint väder om vi kanske skulle sätta oss på en strand/park och sola o ha lite picnic istället typ? Det vore väl supermysigt? Ni kan ju ringa mig när ni vaknat o ser det här, vill inte väcka någon!

(ps. Lina jag lägger gärna min träningsväska i din bil sen sålänge)

Puss & Kram<3


Vad önskas?
Postat av: Fia

Usch, jag blir avundsjuk när jag läser sånt här :( ;)

2010-05-17 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0