Sofie

HERREGUD vad fort dessa dagar går när jag jobbar dubbelt!
Först upp 6.30 o ge sig iväg o jobba i stallet till 12.30, hemma vid 13 o då är det duschen, käkar lite o packar o fixa för att strax efter 14 ge mig iväg till Fina Hem och jobba fram till nästan 20.30! Sen ere bara hem o käka lite mer, packa o fixa o en snabbkik på datan för att sedan kolla kudden..

(Men det är skoj, än så länge, ALLT blir vad man gör det till!)

Imorn ere iallafall fredag, ser fram emot myslunchen med jojo o lina o även hur jag ska svepa rödvin o däcka i soffan på kvällen! Men ännu mer ser jag fram emot lördag, ska bli så grymt trevligt, fira att våran Ida kommit hem!

Puss o kram alla glada!


Vad önskas?
Postat av: johanna

tack för idag hjärtis <3 toppenmysigt! förresten är tim på idén om den där vita hallhyllan med krokar! kan man se den på bild på nätet någonstans?

2010-05-07 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0