Sara - Fy på mig själv!

Har ju inte skrivit här på evigheter känns det som! Nu är det dags iaf ;)

Förstochfrämst, tack för igår! Det var ... en speciell kväll ;)

Japp och i morse kl 9.30 ringer Simon, jag ligger och sover och han har precis varit iväg o gymmat! Man känner sig ju sisådär när man har morgonrösten och sminket kvar och ni vet när man verkligen känner att man har druckit dagen innan... A, han väcker mig i alla fall, men jag tänker ju att jag ska sova vidare det skulle vara skönt! Och då hör man pappa utifrån köket som börjar prata med mig och är jätteglad att jag redan är vaken lixom... Så det vart att gå upp o sminka av sig o ta en dusch! Det var den sömnen det! Nu ska jag snart  sätta mig i solen och äta lite frukost (hoppas att getingarna inte har kommit än!) ! :)

Ikväll så har Chrille inflyttningsfest! Hör av er om ni är sugna på att hänka :) PLUS att om ni inte har något att göra idag så kan ni call me ;)

PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0