Sara - Angående Idas sms

Jag tycker picknick låter super mysigt! :) Och mitt förslag på dag är lördag och tid efter kl 16.00 någon gång :) Ska nämligen träffa Simon imorn kväll och på lördag jobbar jag till 16! Vart är planen för picknicken?

PUSS ♥

Vad önskas?
Postat av: IDA

heeje snufflis, va glaa' jag blev attt se ditt inlägg. Både Jopjo och stella hörde av sig igår och va också på idén och lördag är den dag som är bäst för mig med! :) verkar supermysigt att atre i rålis? Sitta och ha tidig middag och dricka lite vin över vad man nu vill förtära? Skla vi spika det? PUSS!!

2010-05-21 @ 09:39:51
Postat av: johanna

jag vet inte hur sen jag kommer kunna bli på lördagkvällen, vi har tvättid :( ska kolla om vi kan flytta till söndag. känns så taskigt, för jag lämnar alltid över det till prinsen själv typ. men är det ngn som är på att ses före 16? är det fint kan man ju sola på dan.. puss!

2010-05-21 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0