Lina

Måndag den 3 maj. Första dagen som sjukskriven!

Har redan hunnit med en morgon promend. Städat hela övervåningen + torkat lite fönster. Lyckades ta sönder kökspranen också, minder bra! Har precis ätit lite lunch för att snart bege mig in mot stan och möta pappa. Ska till Farmor och Frafar (graven). Länge sen jag av där! Saknar Farmor! Hon hade alltid nånting för sig, man kunde alltid åka dit. Och hon skulle tycka de va så kul nu när jag är utbildad make up artist också! Miss you!

Tack för i helgen också måste jag ju säga!! Underbart!! =)

Och snart är våran Idi hemma! Ska bli så mysigt att krama om henne!

Nu blir de nog en kaffe innan jag drar iväg! puss girls!

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Åh så mysigt, nu påminde du mig om att det var ett tag sen som jag besökte farfars grav..



Jaa idi! Vi måste komma på en bra present nu snart!



Hörs o ses sen:)

2010-05-03 @ 14:02:51
Postat av: johanna

hoppas det var fint och mysigt och bra vid graven, hjärtat <3

2010-05-03 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0