Lina - vilken jädra helg!

Fredag va de fest hos min chef. Hon fyllde år.
Fick träffa några moggisar och vi drack vin och hade trevligt!
Slutade med att vi åkte till Garbo och hemfärd med Nicole och Jesper.

Sen blev de lördag. Jävlar vad folk de va här! De tog liksom aldrig slut. Eller jo halv 5 då hade alla gått och jag va trött as full så toaletten blev min bästa vän. Men kul va de! Och är lite chockad över att de endast är ett fimphål i en av stolsdynorna och glas blommorna åkte i golvet. Har faktiskt limmat ihop dom så de syns inte. Men annars ingeting, helt otroligt stolt över alla :D:D

Halv 11 igår morse ringde de på dörren. Filip stog där. Han hade sumpat sig mobil i soffan Hängde kvar i 1½ timma och jag började städa. Seg dag igår. Men så nöjd över kvällen innan.

Lämnade även in min dator på lagning igår, fick faktiskt en lånedator så jag kan nörda lite mer! =)

Tack alla fina vänner för en minnesvärd lördag!!

Vad önskas?
Postat av: Sara

Det var grymt kul! Mer sånna kvällar vill jag ha :)

2010-05-31 @ 17:14:07
Postat av: Sofie

TACK SJÄLV! Det var grymt ju! Säger som Sara, fler såna vill vi ha :D

2010-05-31 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0