Lina - berättelsen om Inger

Då tänker alla "vem är Inger?". De ska jag nu berätta!

Inger jobbade med mamma för kanske 10 år sedan. Jobbade på dagis. Så under hela min uppväxt har jag haft Inger runt mig. Hon är den som älskar människor. Hon är den goa tanten för mig. Tänker på alla. Och älskar katter. Varje gång Inger fyller år köper vi en ny katt prydnad till henne och hon blir så glad varje gång! Varje gång jag och Nikls fyllt år fick vi ett kort med en hundring i. Till och med ett kort på namnsdagar ibland. Inger var speciell, så rar! Hon blev efter en tid långtidssjukriven sen gick i förtidspension.

Hon va hos mig och färgade hårt för ett år sedan, då fick hon för sig att jag fyllde år så jag fick halsband och örhängen för av henne.

För ca två veckor sen fick vi veta att hon fått cancer, i lungan som spridit sig ner mot njuren. Man visste inte riktigt hur illa de va. Mammas jobbar kompisar va där och hälsade på i fredags. Vi skulle gått dit i söndags mamma och jag. Men vi fick höra att hon skulle till sjukhuset då, så de blev inget.

Nu är Inger död =( Hon dog igår kväll. Allt gick så fort, man fattar ingeting! Helt sjukt hur cancer verkligen äter upp kroppen! Hon hade nog gått med cancer längre än vad hon visste! De slutade så tråkigt!

R.I.P Inger


Vad önskas?
Postat av: Anonym

nej men usch, jag trodde det skulle vara en rolig historia, det kändes som det i början iallfall ..



Lilla Inger, fy så tragiskt.. :(

2010-05-18 @ 21:18:05
Postat av: IDA

nemen vad hemskt Lina!



Vila i frid inger!

2010-05-19 @ 02:00:03
Postat av: Fia

Nej, vad tråkigt :(

2010-05-19 @ 11:38:40
Postat av: johanna

:(

2010-05-19 @ 17:24:15
Postat av: Sara

:( Vila i frid inger...

2010-05-20 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0