IDA

Enda lösningen när man känner att man har fastnat i gamla hjulspår är att köra in lite nytt. Därför längtar jag till november-december då det blir nya resäventyr för fröken Johnsson. Det luktar spontant, det luktar budget, det luktar Dublin och någon mer stad. vad jag vet är att jag vill fortsätta utvecklas utvecklas uuutvecklas. Det är kul :)

Och så har jag blivit kär i fruängen. Om jag fick välja ett ställe att bo på, skulle det vara just där. Skulle dessutom kunan gå vilse i timamr bland de vackra omgivningarna kring Älvsjö/långbro/långsjö. Fantastiska miljöer.

Och om ni känner att jag mest lallar runt i min egen egocentriska bubbla nu, aldrig ringer och har allmän dålig koll, har jag absolut inget att säga till mitt försvar. Utom förlåt och jag hoppas det blir bättre med tiden. För jag älskar ju er :) Bara så mkt som pågår just nu. är ju den bereeesta tjejen... (ungefär lika irriterande som att va den där jobbiga jäveln som går runt och sjunger hela tiden!) Men tror alla kommer till punkter i sitt liv d¨å allt ställs på sin spets och man måste fokusera på SIG SJÄLV. det är ett så nytt fenomen för mig, att inte prioritera allt och alla före mig själv. Och eftersom jag är ovan på området kommer det behövas en hel del finjusteringar innan det blir bra, man lär av misstag och inna året är slut ska jag indeed va back on track!!

<3<3<3<3
peace out


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0