FIA: En liten uppdatering

Jaa, jag lever fortfarande! Sorry för att jag har varit lite off den här helgen!

Denna helg har känts lite märklig.. Först ledig på torsdag, jobbade fredag (som kändes som typ en lördag). Tryckvecka så var mycket trött på fredagen som på kvällen bjöd på mys med god middag o efterrätt :)

Lördagen var det först jobb på morgon, sen gick jag o Stefan ned till kiosken vid Stadshuset och satt o åt glass o njöt i solen för att sen ta en promenad ut på Djurgårn. Jätteskönt! Djurgårdsfärjan tillbaka till Slussen för att sen lägga oss på en filt längs Norr mälarstrand. Hade bara ben o linne på mig, var hur varmt som helst! Verkligen sommarkänsla :) Sen mötte Hanna oss och vi gick till Boulebaren o drack ett glas rosé i solen. Typ niiiiice ;) På kvällen hade jag o Hanna picnic i Rålis sen gick vi upp till Hannas syster som bor längs Hantverkargatan och avslutade vinflaska nr två, lite lagom smålullig ;) Promenad hem igen och krypa ned bredvid prinsen – underbart!

Söndagen blev lugn, jobbade lite, städade lite. Sen begav jag mig mot Hässelby, efter att jag tråcklat mig ur en skittrång parkeringsficka i uppförsbacke. Hade fått låna Daniels bil och han gav mig bilnycklarna med kommentaren ”Jaa, du har ju haft körkort ett tag… Bilen står lite jobbigt parkerat...” No shit! Kvällen blev mys med mor o far o jag somnade i soffan i vanlig ordning.

Måndag – tränade med Jojo. Jobbigt satan med sjukt kul!

Tisdag – Träna, förhoppningsvis med Jojo igen =D


Jaa, som ni märker.. Still alive and keep going strong ;)


Hoppas det är bra med er mina favoritflickor! <3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0