Stella - födelsedagsfirande

Vill först passa på att säga tack för i lördags! det va så länge sen jag träffade er och då kommer man verkligen på hur underbara ni alla är, ni är bäst helt enklet! så från ett födelsedagsfirande till ett annat.. jag fyller ju 20 den 4 april, men den helgen är det tävlingar i stallet, så därför tänkte jag fira helgen efter, fredagen den 9 april. är det många som inte kan då? först så hade jag tänkt att ha fest, men sen så har jag kommit på att jag inte har så många andra vänner än er ;) så nu vet jag inte vad det blir förutom middag iaf.. de är bra om jag får veta snart om det datumet verkligen är kasst! puss och kram

Vad önskas?
Postat av: Sara

det datumet är super! ;)

2010-03-24 @ 16:18:16
Postat av: Lina

funkar för mig med!

2010-03-24 @ 20:06:31
Postat av: johanna

NEEEEEEEEEEEEEJ! jag skriver högskoleprovet dagen efter :( :( :( med start 8:20

2010-03-24 @ 22:07:47
Postat av: johanna

NEEEEEEJ!!!! jag ska skriver högskoleprovet dagen efter :( :( med start 8:20.... snällasnällasnälla ett annat datum? jag kan ju omöjligen flytta provet :(

2010-03-24 @ 22:09:05
Postat av: Sara

sant... ta på lördan?

2010-03-24 @ 22:58:22
Postat av: Fia

Fredag passar mig! Visserligen lördag oxå, men problemet om vi kör en lördag e ju att stella jobbar tidigt på söndagar.. Man vill ju gärna kunna fixa dagen efter..



Hur gör vi? Nytt datum? Helgen därpå kan inte jag tyvärr :(

2010-03-25 @ 08:35:46
Postat av: Stella

Nu blir det probelms! jag vill ju verkligen ha ett datum som passar alla! som fia sa så är ju lördagar ingen hit för mig eftersom jag börjar jobba så tidigt varje söndag. helgen efter är jag i åre så då blir det lite svårt ;) helgen efter det har cicci 20 års fest och det känns inte roligt att ha samma dag eftersom jag vill att hon, sussie och quennie ska komma bla och det vill hon också och sen är det maj och det känns ju lite halvtrist... så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag ställer in så kör vi en hejdundrandes 21 års fest nästa år istället :)

2010-03-25 @ 09:45:06
Postat av: Fia

Stella - skärp dig! Nu löser vi det här!

2010-03-25 @ 10:40:21
Postat av: johanna

klart du ska firas stella! passar fredagen alla bäst, så är det ju så. men det är trist om det inte går med ngn annan lösning! vill ju verkligen vara med och fira ordentligt :) det kanske är mkt begärt, men har ni ngn chans att byta jobbdagar i stallet? eller blir det svårt om du har lektioner?

2010-03-25 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0