Sara: This is it

I morse bakade jag scones till mig och Simon :) Lite tråkigt bara att han skulle dra innan de blev färdiga, haha! Lyckades riktigt bra idag, testade ett annat recept som inte blev som klister ;)

Ja, idag är det sista gången på teatern... Känns lite tråkigt, men lite skönt på samma gång. Det har ju varit lite upp och ner med dessa lektioner! Vi har inte alls fått den hjälp som vi behövt, vi har varit på tok förmånga på endast en lärare! Har stått på scenen 2ggr på 10 lektioner, blir en tredje ikväll... Visst, man lär sig även att kolla på andra, men för att verkligen fatta måste man ju få göra det själv! Under de senaste gångerna har jag även börjat störa mig på folk, ni vet sånna som förändras under gångerna, som tycker att dom är så jävla bra fastän de inte ens är det. USCH, tycker inte om sånna människor! Men har träffat vissa som är assköna, så det blir lite tråkigt att man inte kommer ses så ofta...
Ska åka om två timmar, får se hur det går! Är inte ens nervös, tycker bara att det kommer bli så pinsamt när vi ska göra den den jävla båtgrejen!

Aja, önska mig lycka till! Hoppas ni har en bra dag :) PUSS


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0