Sara: Dagen

Jobbade 10-15 idag på minomin, lärde mig ännu mer om de olika produkterna! Jättekul, men svårt att komma ihåg allt! Känns som att på slutet av dagen har man kommit till en gräns lixom och man får inte in mer i hjärnan! Tänk er 5 timmar med information om olika produkter och märken, det tar på krafterna kan jag säga... Men jag tycker att det är väldigt intressant iaf och det är väl bra? :)

När jag var färdig där slängde jag mig på en buss för att åka till Lina på salongen för att fixa min mycket härliga blonda utväxt ;) Resultatet=toppen! Däremot så pratade vi om mitt lilla kalas och tydligen så jobbar lina kväll på fredagen och öppnar på lördagen, och fia har tryck den veckan så hon kommer oxå senare då isånna fall.. så jag funderar på att ändra datumet på middagen till lördag den 20/3 iaf.. Stella, Sofie? Det är ni som blir lite drabbade av det...

Skulle efter salongen åka in till stan för att handla skinnjackan från Zara, men jag orkade inte när jag väl var hemma... Får ta det imorn direkt efter jobbet ist! Åh, hoppas den finns inne nu!! :) (kommer tyvärr inte in på deras hemsida så jag kan inte visa den..)

Hoppas ni har haft en bra dag flickor och att ni får en fortsatt trevlig kväll! Sofie, call me ;)
PUSS på ER!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0