Sara

Chiao,

Nu sitter jag här med datorn i knät framför tvn med vakna med the voice och dricker te. Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för att gå o jobba! Men jag har alltid samma problem, vad fan ska jag ha på mig?! Jag vill ha riktig vår nu så att man kan ha på sig "vårigare" kläder! Är så trött på vinter och tjocka kläder... :(


Tack så mycket Lina, Nicole, Jonathan, Micke, Sofie och Henrik för en asbra start på min födelsedag! Och jag som bara hade tänkt att vara hemma, men icke ;) Alkoholfritt blev det iaf så att jag kunde räkna kassan på Dea på morgonen! Jag drack inte en droppe alkohol från 22-02, är väldigt stolt faktiskt! Ska ta igen allt på lördag ;)


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0