Lina

Sitter på jobbet. Väntar på en kund, eller två små. Dricker kaffe. När jag är på salongen så dricker jag så sjukt mycket kaffe. De är så lätt att trycka på knappen på maskinen.

Nicole sitter på planet hem. Är i stockholm 16.45. Våran kurs i Alvik börjar 18. Hur ska de gå?
Vilket fall ska till schwarzkopf ikväll på färg kurs. Ska bli spännande.


Tänkte bara påminna alla om att vi har en hemsida. De hittar du här. 
Telefonnumer och liknande finner du där!

Vad önskas?
Postat av: Fia

Kaffe kaffe kaffe, förstår precis vad du snackar om. Har man tillgång till det så har det ju en tendens att slinka ned ;)



Jo, Lina, jag skulle behöva fixa mitt hår snart. Men jag vet inte vad jag ska göra.. ? Någon idé? du bestämmer ju över mitt hår liksom ;)



puss

2010-03-04 @ 14:04:07
Postat av: Lina

kör mörk som alla andra!! kanske klippa av en bit? svårt att veta, vet inte hur du ser ut nu, allt för länge sen =( Hoppas vi ses lördag!

2010-03-04 @ 15:09:13
Postat av: Fia

Aa, skulle i o för sig va kul att testa ngt nytt!



Men du får kika på mitt hår o se vad du tycker på lördag om vi inte ses tidigare!

2010-03-04 @ 15:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0