Lina

Är ledig i två dagar nu. Jätte skönt!

Har precis städat hela över våningen, ska iväg och träna snart sen hem och städa resten. Känner mig jätte duktig. Idag är en sån dag man bara gör grejer man måste göra när man är ledig. Imorgon har jag mer "möten" in bokade. Ska käka lunch med fielotta och sen till Nacka och hälsa på kusin Sandra och lill Viggo.

Igår va de 22/3 och de va the end för mig och Jocke. Allt känns bra, vi kände båda två likadant men såklart fällde jag en tår. Vi va överrens! =)

Puss girls hoppas ni har en bra dag!

Vad önskas?
Postat av: Sara

Skönt att ni var överens <3

2010-03-23 @ 13:42:43
Postat av: Fia

Håller med Sara, skönt att ni var överens så att det kunde bli ett bra avslut! Längtar tills vi ska luncha imorn <3

2010-03-23 @ 14:07:20
Postat av: johanna

håller med föregående talare ;) skönt att ni var överens! sen att man fäller en tår är ju fullt förståeligt. hoppas att du har kunnat njuta av din lediga dag iaf! en annan har stresspluggat hela dagen :(

2010-03-23 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0