Lina

Tjejer är alla trötta efter kördagens bravader? Jag va trött!
Sjukt rolig kväll med mycket dans och igenkända ansikten, sofie hur va de nu vem va fullast?
Otroligt bra kväll (dock äcklig öl) och de tackar jag för girls.

Lugn söndag, gick upp vid 1 tiden då de va vasaloppet på tv. Och jag får riktig mys känsla när jag tittar på de. Kanske för att jag är uppväxt på mina långvåger (längdskidor men jag döpte om dom när jag va liten). De är mysigt bara. Skog, skidor och såklart blåbärssoppa. Tycker vi ska ta oss i kragen och åka lite vasalopp nästa år!? vem är på? 
 
Vilket fall så drog jag upp jocke vid 3 för han tyckte han hade rätten att sova hur länge han ville för de hade jag gjort hela morgonen då han jobbade. Men icke. De skulle bli ett ryck att gå ut på isen vilket resulterade i en tacos middag, en godis påse och vi deckade i soffan kl 9.

Inte nog att jag somnar i soffan. Har börjat bli en riktig kärring. Ni vet klippet med Johan Glans när han körde på stockholm live? Vilket fall så driver han om kaffe och kaka. Och precis sån kärring har jag blivit. Blir alldeles varm i hela kroppen och får ett lyckorus när jag hör kaffe&kaka. De är så gott, de är underbart!

Ska ta mig en kaffe&kaka nu för att vänta på att k:fem stänger sen är de hem till hollywood fruar och boston tea party! PUSS

Vad önskas?
Postat av: Fia

Va? va ni trötta? Inte jag inte! Själv va man uppe i ottan och käkade brunch!



Okej, vem ljuger jag för... Skittrött (dock jäkligt nöjd för jag hade riktigt kul i lördags) och brunchen fungerade mer som.. ja.. typ bakiskäk ;)



Sen prommis längs vattnet = helt ok! :)

2010-03-09 @ 15:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0