Johanna: Streptisar i halsen :(

Jahapp, då var det penicillin i 10 dgr då... Jag har fått streptisar i halsen :(
Inte fullt så konstigt kanske, eftersom jag har å göra med lunginflammationer varje dag,
men ändå.. Så jäkla oskönt :( :( Blä.

Tips på glada och uppiggande (läs: kärlekskomedier) filmer mottages gladeligen!
Jag håller på att ruttna här hemma..

Btw, vad är det för en fantastisk 90årsfest alla pratar om?
(läs: den som jag kommer att missa!!! :( :( )


Vad önskas?
Postat av: Sara

Fy fasiken! Inte kul... :( du får ta och krya på dig hjärtis!



Det är Lisas 30års fest som står på schemat på lördag, hon och två till ska firas! Bli frisk till då <3

2010-03-01 @ 19:07:57
Postat av: Lina

plutten då!! som tur är blir de redan bättre imorgon säkert!! pusspuss

2010-03-01 @ 22:21:58
Postat av: Fia

Krya på dig hjärtat!



Ang. film.. Har du sett The Proposal med Sandra Bullock? Den är rolig o lite så där småmysig :)

2010-03-02 @ 09:34:17
Postat av: Sofie

Usch då, hoppas det är bättre med dig idag vännen!



Tips på kärlekskomedi så är ju den absolut bästa "The holiday", visserligen rätt gammal så den har du säkert sett, men den e så bra så man kan se den igen:)



Visst hänger du väl med på lördag va?? :) <3

2010-03-02 @ 21:19:41
Postat av: johanna

tack mina hjärtegull <3



fortfarande lika dålig dock :( :(

lär nog bli hemma på lördag..

suger getpung. men man bör väl

dels ta det lugnt o så får jag

ju inte dricka ngt heller... blä!

2010-03-02 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0