Johanna: Sanslöst!



Nu sitter jag här med ont i halsen och lite temp -igen!!! Det är ju helt sanslöst det här... Har varit mer sjuk den senaste månaden, än vad jag har varit totalt sett iaf fem år tillbaka. Blir tokig! Så ingen ridning för mig ikväll (grymt tråkigt! jag som var så taggad efter Lussans och Sylves clinic i måndags ;p), utan jag får lov att göra som Stella sa "å kurera mig hemma och bli frisk till på lördag" - så sant, så sant! Jobbar med andra ord stenhårt på att bli kryare än någonsin till helgen, för att verkligen kunna slå klackarna i taket :D Håll tummarna för att det går vägen? Puss på er, mina hjärtegryn! :D


Vad önskas?
Postat av: joahnna

oj! vad stor giraffen blev :O :O <3

2010-03-18 @ 16:49:21
Postat av: Fia

Haha den fick storhetsvansinne. trumvirvel!! Nää, den var bara tråkig :(



;)

2010-03-19 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0