IDA: heeeeej

jaa jag va ju ine pa den andra bloggen igar och nu kande jag att det var dags for att skriva lite har ocksa!!


Okej. UPDATE. For er som inte har fattat det ligger jag med Edward. Fast det antar jag att Johanna har skvallrat om. Hur som helst, han ar helt obeskrivlig, vi klickade redan forstra dagen men bestamde oss for att inget skulle handa, for jag had eju mitt med sam och han hade tjej. Sedan pa en vecka forandrades allt och har aldrig alldrig aldrig traffat en som honom. Han ar helt galen haha och plockar frasm alla mina bra sidor, vi har haft en del dramatik oxa saklart for jag ar dramaqueenen numer ett och hans idiologi ar "ignorera, le och det som blir blir". Men vi har haft en break trough. Vet att jag ar impulsiv av mig och har haft mitt med Simone, Krullo och andra semesterflings men det har ar ngt annorlunda. Om jag foretsatter digga honom ocvh det eskalierar under mian 2 veckor pa zanzibar kommer jag att stanna en manad till. Den har bloggen ar fortfarande hemlig va? hahaha! jaja den bjuder jag pa.

Och Sam ar ett dielmma. Har inte glomt honom over en natt, men ju mer jag tanker tillbaka pa oss och med perspektiv i bagaget var det inte sa himlans bra. Han sa att han inte var kar i mig, anars hade han vantat. Han fyllemessade mig ngn gang i borjan har, skrev ett "M" och inget mer men nar jag svarade svarade han inte, och messade honom forut och sa att mitt sv nummer var borta osv men ingen respons. Och han vantade inte. Och Edward ar sa sjukligt underbar. Vill bara att ni ska traffa honom ni skulle alska honom!!!!!! Vi kan sta i tva timmar pa dansgolvet och gora fuldansen, dricka ol hela dagen, ata romantiska middagar, ga langa promenader, smita icvag pa motorcykelturer, sitta pa hustak och kolla pa stjarnorna... Och han har lixom last mig som ingen anan. Vi har dessutom gjort "slut" typ 2 ggr fopr det kan ju inte leda ngngstans i den logiska teorin, men vi har bara hittat tillbaka till varandra pa tva roda anda. Det later flummigt, men det ar ngt med tanzania och odet.

Fpor ovrigt saknar jag er som fan. Har tva svenska vanner har, sarah och therese och de har lixom gatt om varan. I borjan var jag och sarah soulmates verkligen och therese ratt beige, nui ar sarah bara pessimistisk (hon blev typ moody nar jag och edward hookad,e kan inte riktigt forklara men det finns en slang av missunnsamhet hos hene och hon blir latt pa daligt humoroch da pratar hon inte med en och gar typ 5 meter framfor och tjurar men nekar det om man fragar vad som fan pagar.) medan therese far mer och mer personlighet. Saknar med andra oird mina riktiga vaner! har inte festat en enda gang med dom har trakmansarna pa tva mnanader, de vill ga och lagga sig 22.00 ga upp 07.00 och gora ngt vettigt av dagen ungefar haha. de har verkligen jattefina sidfor oxa, men nu gar typ alla vardbra pa nerverna. da saknar man sina riktiga vanskaper!! :) ER!!

Hoppas allt ar bra, den 14e narmar sig, soulpales b-day, hoppas ni firar och har det skitkul!!!!! Annars ska jag forsoka telepatera over lite sol till er sa snon smalter!!!

Sara: Hoppas allt gar bra pa min&min och med simon och med teatern
Bejan: Hoppas du numer ar stammis pa labbet och inte drunknar i hastbajs pa jobbet :)
Sofie: Hoppas du rider och har dig, samt att du och bella har pratat ihop er onm ngn ny resa kan ju absolut rekommendera det!! Och att du har traffat en bohemkille i rutig vast som plockar fram det basta i dej :P
Lina: haha vill dra din kind mot min, nu ar du klar sminkbrud, gud sa roiligt hoppas det gar bra med det och Jocke!!!
Sofia: Hoppas du har pli pa din chef, inte jobbar ihjal dig och att de gar bra med Stefan!

UPPDATERA MIG! Kan inte alla skriva ett brev till mig har pa bloggen, barta lite kort om vad ni gor och mar och vad som ar allmant viktigt att veta. Kanner mig hemskt ovetande :(

alskar er gullungar!!! ni ar bast!!
pppppzzzzz<3<3<3






Vad önskas?
Postat av: Fia

Åhh Idi! Vad glad jag blev när jag såg att det var du som skrivit! (blir förstås glad när ni andra skriver oxå ;) )



Det verkar som om du lever livet "där borta", härligt att höra att du har det så bra! Haha, vilka tråkmånsar de andra svenskorna verkar vara. Du får visa att vi från sverige kan festa minsann ;) Men som du själv skrev, du har VK som älskar dig obeskrivligt mycket! = skit i dom ;)



Saknar dig massa Idilou! Kan inte låta blir att vara lite självisk och vill att du ska komma hem nu nu nu...



Ett brev... tssssssss

2010-03-10 @ 13:55:41
Postat av: johanna

ringer dig ikväll igen hjärtisstjärtis :D

2010-03-10 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0