FIA: Överlevde

... helgen. Men erkänner att lite sliten är man så här i efterhand.. ;) Men kul hade vi! Full fart från 3 på fredagen till ungefär 1 lördag natt. 

Så ni behöver inte vara oroliga, varken jag eller någon i mitt sällskap ramlade överbord i alla fall!

Dock så har jag blivit bränd av en cigg igen på kinden :( Och observera att den inte var min!  Dock var det inte lika farligt som förra gången, nu har jag mest ett rött märke, gick inte hål som tur var!

Aja, får dra mer detaljer om helgen när vi ses nästa gång :) Som den detaljen att en tjej som kom till calles lägenhet på lördagkvällen stötte öppet på stefan även fast jag satt brevid. Och ja, hon visste om att vi var tillsammans. Shit, lacka...

Som sagt, ses vi i helgen? ;) 90-årsfest på, vilken dag?

puss puss <3


Vad önskas?
Postat av: sofie

Va? Fyfan vad pinsamt! Aa usch du får berätta mer när vi ses nästa gång:)



90 års festen är på lördag! Kan bli jävligt nice, planerad sen ganska länge o mycket folk! Vi får bestämma nå place bara att för på innan för vi ska väl typ inte vara där förrän 22?

2010-03-01 @ 16:48:40
Postat av: Fia

Mm, hyfsat pinsamt!



Vart är det festen ska vara någonstans? Kan ju kolla om vi kan va hos Stefan, beror ju lite på vad han ska hitt på då så klart.. Men tänkte om festen är inne i stan så kan det ju vara skönt :)

2010-03-02 @ 09:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0