FIA: Känner mig som värsta hurtbullen!

Aa, jag gör faktiskt det! 05.30 ringde min klocka (just då kändes idén inte lika genomtänkt...) och jag kastade på mig lite kläder och ut för att trotsa kylan. 06.45 stod jag minsann redo för ett 45-min långt body pump-pass. Den ni ;) Det bästa är när instruktören börjar prata så visar det sig att det var på engelska. Lite chockad men det gick bra ändå!

Dusch, fixa iordning sig för att sen käka frulle på office med Stina och Carro som oxå vart med o tränat. Jättemysigt! Så nu känner jag mig duktig minsann som redan avklarat dagens träning. En sann hurtbulle måste jag säga ;)

Hoppas ni har en bra dag flickor! puss puss




Vad önskas?
Postat av: Sara

fan vad duktigt!!

2010-03-03 @ 16:26:46
Postat av: Lina

är jävligt impad fia!! Kör hårt nu!!! Puss

2010-03-03 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0