FIA: Helgen som varit... (vet att jag haft denna rubrik förut men det skiter jag i...)

Summering av helgen

Fredag
Plan innan - Var jättetrött, skulle gå o lägga mig tidigt.
Så blev det - Slutade med att jag somnade vid halv 3 efter en flaska vin och grabbarna kvar i vardagsrummet... = Halvlyckat ;)

Lördag
Plan innan - Föra hos Stefan (ändrat till David). Var totalt otaggad för allt hade gått fel, håret, sminket. Bara allmänt missnöjd :(
Så blev det - Förade hos David, sen vidare till 90-årsfesten. Vi dansade typ konstant och jag och Sara hade typ ett nytt "rollspel" till varje låt, hur kul som helst! Jag, Sara, Lina och Sofie ägde dansgolvet under hela kvällen ;) Sedan skadar det ju inte att mitt lag vann i tävlingen som var som ett litet avbrott oxå! ;P = Hellyckat!

Söndag 
Plan innan - Fira 6-månaders dag <3
Så blev det - Ligga kvar o dra sig lite på morgonen, mysa lite. Sen brunch, hur gott som helst (blev några våfflor till efterrätt kanske ;) ) Efter det promenad från Medborgarplatsen (där vi käkat på Kvarnen - dit måste vi gå, jättegott!), längs vattnet för att sitta o njuta en stund i solen längs Norr mälarstrand, sedan hemåt. Trött o seg efter mycket mat o frisk luft så jag däcka ett litet tag. Handla mat och sen mys på kvällen. En enkel men underbar dag! :) = Hellyckat!






Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0