Sofie

HELG! Och en välbehövlig sådan..

Är helt slut pga allt jobb, plugg, nya intryck o after work! Jag trivs fortfarande toppen på jobbet och jag o Sofia går jätte bra ihop, MEN det är så satan svårt och mycket att lära sig kan jag lova!
I onsdags åkte ju hela avdelning ut i skärgården med en båt så det blev en kväll fylld med en massa trevliga arbetskollegor, sjukt god mat och en hel del vin!


Kvällen igår började mycket trevligt med mottagning osv, men sen blev det dock en ganska onödig sväng till stan o så.. men men fick iallafall träffa några av er gullisar! :)


NU är jag sugen på att hitta på något, frågan är vad, hade ju hoppats på lite sommarväder en dag som denna! Jag o Sara bestämde nog att ses ikväll, så vi hörs väl lite senare alla ni! Puss o kram ha en bra dag! <3


Vad önskas?
Postat av: IDA

vad braaa att du trivs sa fint fortfarande puffis! Och det kommer va trackligt i borjan nu men fatta vad nice d kommer bli naru har fatt in hela verksamheten och rutinerna, hur bra som heslt,. jag tror pa dej skaru veta! Massa karlek och soliga pussar fran spanien!

2010-06-13 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0